tisdag förmiddag


härligt!
jag vaknade vid 05.40 av att patrik låg och tittade på tv.
vad hände där liksom???
han var pigg och kunde inte somna om. jag däremot, ja jag somnade om!
sen väckte han mig strax innan jag skulle köra han till skolan vid åtta.
sen åkte jag hem och somnade om! hur skönt??
det är vardagslyx. att få somna om...
nu ska jag svira om och sedan bege mig till jobbet.
har en hel del att reda ut med en viss person idag och det ska jag minsann göra med glädje!
mig kör man INTE över!
det snöar för fullt ute och det har börjat lägga sig ett vitt täcke... mysigt! :)
jag gillar jul och snö fram till nyår ungefär sen kan det bli vår, haha.




ses ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback