öff



uppe vid sju imorse och stack en runda runt sjön. stackars samba blänger på mig mer och mer för varje dag som går, och idag, när jag sprang nästan hela tiden, så vart hon grymt sur på mig. blött för henne.. och för mig. pissregnade fan ute. så blir jag inte sjuk nu så blir jag det aldrig!
nu börjar jag jobba snart... jobbar till 21 ikväll. kul kul cykelhjul. sen ska jag städa, ännu roligare. imorgon blir det jobb hela dagen som vanligt sen drar jag och johanna på äventyr... det roliga har alltså bara börjat.
på lördag får jag trevligt besök as well. vi ska ha myspys!!!!
"alla idioter till killar kan bara dra.. för nu lever vi i celibat"
bra citat av en bra kvinna.

jag är trött.. tanken gör mig trött.. du gör mig trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback