pictures







snuskigt va? det är bara mina fingrar/knogar.
har fått mycket problem med eksem lately.
beror mycket på kylan såklart.
jag om någon borde flytta söderut.
min hud är inte menad till att leva i detta klimatet.




stort glas med jordgubbssaft
(vem har INTE sagt att jag måste dricka mycket saft när jag är sjuk? haha ingen)
halvt uppäten grönsakssoppa
(någon smakade på den och tyckte att den bara smakade salt,
well to be honest, så känner jag inte smaken överhuvudtaget,
kan hända att jag saltade liiiiiite mer än vad man skulle.
men jag gillart)
tortilla chips med ostsmak. YUMMIE!!!
brevid mig, står även en glasskål, eller rättare sagt en djup tallrik
glassen är ju för längesen redan slut.
satt fint i kistan.
så vad får vi ut av detta?
1+1=2
jag är på bättringsvägen i o med att matlusten är tillbaka!
sing halleluja!!!




här har jag spenderat 4 dygn, med datorn som bästa vän.
senega också såklart.
samba har jag varit utan i 3 dagar nu, saknar busan.
har världens huvudvärk och fortfarande hög feber.
näsan rinner som en kran.
(tur det kanske, så man inte får bihålsinflammation som E.)
har precis laddat hem twilight.
tror dock inte att jag kommer orka kolla på hela idag.
ligger jag ner så liksom somnar jag direkt.
men vad jag förstått så är jag inte ensam om att vara sjuk.
H, A, E, J, A, J och P ligger också hemma och hostar.
KRYA PÅ OSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback