problemet?



är det bra vi frisörer som får dåligt samvete för att man är hemma och är sjuk?
 man tänker på kunderna som beställt tid och det gör att man får ont i magen.
samvetet kommer ifatt en.
 varför ska det vara så?
 är man sjuk så är man.
 och ärligt talat så fattar jag inte varför jag inte blir bättre.
jag känner mig som en sovande zombie.
 jag har lock för öronen och hör knappt vad folk säger.
jag saknar samba.
 jag är ständigt trött.
skulle utan problem kunna sova dygnet runt.
 orkar inte lyfta ett finger knappt.
ligger här och ser hur mycket disk som finns,
 hur dammig hyllan har blivit,
att det är intorkade matrester på bordet..
osv.. osv..
men vad gör jag åt det?
nada.
 för jag orkar inte.
orkar knappt läsa heller.
 musten har gått ur mig och jag är så jääääääävla trött på att inte känna mig frisk.
 skönt att jag är långledig i helgen,
så ska jag sova ruset av mig en gång för alla
 och hoppas att jag känner mig bättre till mods på tisdag.
jag bara måste bli frisk.
 faan det är ju så jävla typsikt att man ska må dåligt.
 hade sett framemot att åka till gbg i helgen,
till min älskade P's  inflyttningsfest.
men det blir inget med det..
 nej då.
 för jag ska ligga hemma i min säng som jag gjort den senaste veckan och tycka synd om mig själv.
ja då.
fan va jag är bitter nu.
jag vill ju bara vara frisk!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Det är okej att vara sjuk gumman=)

saknar dig på jobbet bara.

krya på dig!

2009-01-29 @ 12:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback