yoyoyoyooooo



vaknade nyss.
har visserligen vaknat tidiagre av att telefonen ringt,
 varav jag tappade den rakt i ansiktet ena gången så hela läppen sprack.
så nu, typ 2 liter blod och en rejäl fläskläpp senare,
 så ser jag faktiskt ganska rolig ut.
 oh hur mårs det idag då?
tackar som frågar,
huvudet värker (försöker bestämma vad som värker mest, läpp eller huvud?),
 snoret rinner (snuskigt men väldigt bra)
och febern har gått ner mer.
 snart ska jag vara på benen igen.
nu blir det panncakes med glass och the hills maraton!
måste man ha sylt till eller får jag ha chokladsås?
blir nog lite av varje.... mummaa....
man gör ju allt för att ge den sjuka vardagen lite lyx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback