bittersweet



tycker att det är otroligt intressant hur
mkt energi folk lägger ner på att lägga sig i.
men så länge jag vet hur jag mår och vad
som är viktigt för mig häri livet så skiter
jag fullständigt i era kommentarer.
fega jävlar som inte vågar stå för
vilka ni är.
skrattretande.

well.
lördag idag.
veckan har vart full med jobb.
i torsdags efter jobbet cyklade jag
hem till erik.. skitsnack på hög nivå :)
och igår efter jobbet stack jag och daniel
hem till john o jonna o såg the international
och käkade tonvis med godis..
idag har jag varit en sväng på jobbet,
sen en runda på skönborg och nu är det
tänkt att städningen ska komma igång här hemma.
sen patrik åkte så har jag vänt upp
och ner på hela lägenheten... hur jag lyckas med
det är en gåta..
om 2 timmar kommer han hem igen, patte,
som jag längtar!

nu ska jag ta tag i disken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback