balen



kom hem från jobbet vid halv tio. lagom trött och go.
idag har det vart en fullspäckad dag.
 har bla gjort iordning några fina tjejer inför balen.
imorgon är det ännu fler uppsättningar som gäller.
som ni kanske märker så koncentrerar
jag mig på mitt arbete mer nu än någonsin.
har dock försökt lova mig själv att det idag
var sista dagen jag jobba över på ett par veckor.
jag behöver ha lite ledigt,
behöver tänka på mig själv i första hand och vad jag mår bra av.
här kommer iaf dagens balprinsessor.














visst blev de fina? :)




Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättefina! Vad duktig du är! Tänk när jag får sån fin uppsättning till vårt bröllop om några år...!

2009-06-04 @ 13:23:00
Postat av: jill

ja minsann! du kommer vara såååå fin då :)

2009-06-04 @ 15:43:20
Postat av: Sofi

Mycket fina! =)

2009-06-04 @ 16:10:37
Postat av: moa

jag är också frisör

men tycker nog att dom är lite hängiga.

skulle stramas upp mer på siorna, tajtare.

men nu kanske inte det var det kunden ville.

Men det hade lyft hela ansiktet.

Dessutom hängde ganska mycket hår ner.

Det ger också ett slappt intryck.

Bättre lycka nästa gång!

2009-06-04 @ 22:38:57
Postat av: jill

hahahahahaha!

avundsjuka människa!

"bättre lycka nästa gång"

ja som sagt, du har ju ingen aning om vad mina kunder ville ha för intryck, så jag tycker nog mest att du ska vara tyst. de var mycket nöjda med mitt arbete :) de ville ha en mjuk uppsättning, med romantiska vibbar och det var precis vad det blev!

2009-06-05 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback