helgen..



har haft en otroligt mysig helg ;)
har hunnit med massor..
dock har jag mått dåligt så fort jag ätit..
daniel är trött på att höra mig säga att jag mår illa osv..
haha.. hoppas att det blir bättre snart,
annars är det väl bara att inse att det är ngt som jag reagerar emot och inte tål.
idag vaknade jag med världens huvudvärk :(
sen har dan the man o jag vart på äventyr i kosta, haha,
och varit runt i typ alla elektronik och sportaffärer i hela växjö.
jag inhandlade mig en 32" lcd till sovrummet. jävligt nödvändigt ;)
 o så köpte jag ny mp3, med 15 cm sladd, haha.. HEJ förlängning..jävla skit.
men några inlines bidde det inte för daniel idag.. senare i veckan hoppas jag :)
jag tog mitt premiäråk igår och det känns i gumpen idag. herregud så härligt..
nu har jag precis kommit hem från en vända
 hos anna o pierre o bollan. bror min o jonnis var där
också och målade musse på olivers väggar. det blev finfint!

imorgon är det åter jobb som gäller.
låååååååång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback