blöööööö!



vaknade vid sju, utan att klockan ringde. kollade ut, jävla skit, massor med snö. jävla kuk också, jag vill inte ha snö! fattar dom inte det..  jag pallrade mig upp och gick till grannys, tog sälle till simhallen, tränade som en idiot och sen gick jag hem igen. nu har jag ätit frulle, ska in i duschen, göra mig iordning och sen ner till stan fixa lite ärenden och sen jobba 13-18. därefter blire nog promenix till grannys och hämta hem doggi. imorgon får vi lön! tjohuuuuu!!! och skatteverkets deklarationsblanketter är nu på väg, hoppas man får brevet snart. alltid lika spännande och ovisst hur mycket man får tillbaka/ska betala. förra året fick jag fan tillbaka 14 papp.. vore ju inte dumt om det var så i år också. dusch nu..
 see you later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback