haters and lovers



jag kom hem nu som först, varit på skönborg och ätit god grillad mat och jobbat lite. är helt förstörd, så bakis som man kan bli. men det var kul igår iaf, det är huvudsaken. min kväll började med A, satt o pimpla lite vin och hade deeptalk, myste lite. sen for jag vidare på min trasiga cykel till emma. där vart det fest.. elin o co kom dit också. sen drog vi till olles, haha, och jag hade nog ganska roligt. fick henne utslängd iaf ;) sen skulle jag hem, men hamna nån helt annanstans ♥  nu ska jag plocka lite och sen äta lite kvälle och se på wipeout. grattis till fina elin som fyller år idag!


 

mitt milanfan ;) gosemage.. bebis!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så söt hon är lilla samba :)

2009-03-23 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback