hellu sunday.. hellu headache



fy katten va dåligt jag mår idag. men fick pallra mig upp för att åka till jonnis på lite firande. mysigt och gott som tusan. tack! :) skulle gått hem men det började regna så fick gå en sväng nu som först. underbart väder, så behagligt. nu får man hoppas att det inte blir några fler bakslag.  igår var det en lite mysig tjejfest här, det var väldigt lugnt och sansat. men vad hände sen? ingen som vet, ingen som vet. men man känner ju av idag att det kanske blev liiiiiiiiiiite för mycket. ramlade i natt också, eller ja, NÅGON puttade mig så jag ramlade över cykeln. vilket betyder blämärken och svinont i ryggraden, tackar ;) ska snart äta lite sen blire massa mys!




akropolis i fredags
fina annorna :)



kusse, johanna och jag
och se vilken fin färg vi fick till i johannas hår!



klockren bild haha!

solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback