oh lalala..




fan vilket fab liv jag lever idag.. haha, not! somnade vid halv två eller ngt och klockan ringde kl 6 i morse. härliga torsdag! konstigt vad bra väder kan förändra en. var jag inte pigg, glad och på topp innan så är jag det verkligen nu. helt sjukt vilken energi jag har! så vid sex var jag nere i tvättstugan, slängde i första tvätten, sen GICK jag till simhallen, tränade och sen GICK jag hem igen... haha det ni! inte för det är så långt, men ändå, bättre än att ta bilen som jag gör lite för ofta. tar bara ca 12 min att gå :) nu har jag precis kommit hem, fixat tvätt nummer 2, och ätit upp min goda gröt. nu ska jag städa hela lägenheten, det är ganska mycket kaos här faktiskt, sen blir det ner i tvättstugan Igen..... boring. sen ska jag gå och jobba till kl 20. ännu mer boring. vill bara vara ledig när det är så härligt ute som det är! ja så mitt fabulösa liv består alltså av städning, tvättning och jobb idag... riktigt lyxigt..  jag älskar förmiddagar!
jaja vi får väl se om jag är lika pigg ikväll.

so long suckers

i'm gonna keep on givin you my love, cause you're my love..




jag och johanna återförenas haha




härlig vår i borgholm med ederfors/beijbom
erik du behöver komma ut med mig i solen oftare ;)




jag o johanna... hahaha minnen :)



johanna, jag, Petra.
give me those suntanned legs NOW!!!

ciao..



Kommentarer
Postat av: johanna

haha vilka läckra bilder fröken Jill:)

Love you

2009-03-19 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback