patetiskt



haha det som hände igårkväll och i natt är ju bara helt sinnessjukt. jag har inte sovit nånting, men var ändå uppe på simhallen vid 6 imorse och körde igång. otroligt många som var morgonpigga idag! nu har jag duschat och ätit ett mål mat, gottgott. idag blir det 12 timmar jobb och därefter så blir det födelsedagsmiddag för A.
Men som sagt. patrik ringde mig i natt och bad mig gå in på hans ex blogg. hon är fan inte frisk det där människan. hur fan vågar hon ens gå på som hon gör? när alla redan vet om vad det är som har hänt. alla vet redan vem det är som är psykiskt sjuk och vem det är som har en skev uppfattning om vad som är sant och falskt. tror hon ens på det själv eller? inser hon inte vart hon är på väg? och jag säger det, det är ju jävligt tur att Patrik insett vem hon är. Förstår hon inte att det möjligtvis är henne som det är fel på? haha det här är ju så jävla patetiskt... hur kan hon sjunka så lågt och skriva såna saker? lögnhals... skratta bäst som skratta sist.. HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback