SOL



helt underbart väder ute så jag trotsade gymmet och drog ut på en härlig morgonpromenad istället. känns som det är vår ute. men det kommer säkert bli lite snö till, det sägs ju att det ska bli kallare redan imorgon igen. orkar inte!!! vill ha vår och sommar nu. jag har äntligen slutat med min medicin, har nog faktiskt märkt en skillnad hos mig, härligt. får se hur länge det varar... idag fyller jenny och anna år, 31 respektive 24 år. anna firade vi igår, frågan är när och om vi ska fira jenny. jag kan inte förstå att det är en vecka kvar till lön. får försöka dryga ut kassan lite... nu blir det dusch och sedan jobb till 18. och till er stora fasa, så kommer det lite bilder, hahaha..

'


jag vill bli bruuuuuun igen



haha brände fejjan lite ;)



long beach



wiggo njuter



wiggo



åhhh ge oss thailand nuuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

helt jävla sjukt. jävla neger!!

2009-03-18 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback