dead

första dagen jag jobbar denna veckan och geivetvis startar vi den med att komma 2 timmar för tidigt till jobbet! tjohoooo!!!!! glömsk? förvirrad? jaa, och alldeles för upptagen av alla tankar kring lägenheten. weell, det var ju tur att jag kom i tid iaf :) så jag gick hem igen, städat hela lägenheten.. disken lämnar jag dock till patrik, nåt ska han ju få göra!
har jobbat från morgon till kväll söndag, måndag och tisdag i den andra lägenheten. varit där innan sju på morgonen och inte gått hem förrän vid 22. ätit dåligt, druckit dåligt.. har ju inget vatten där, bara i badrummet och jag tycker att det är äckligt att dricka från badrummet även om jag vet att det vattnet är precis lika rent som allt annat.. baskilusker.. så blir jag sjuk nu så vet vi varför ;)
på fredag natt åker jag till madrid, spanien.. vill verkligen inte!! känns hopplöst tråkigt att åka ifrån allt jobb här hemma, särskilt eftersom det är min lediga helg. har liksom inte tid att vara iväg.
nåja. idag jobbar jag rätt länge på mitt vanliga jobb ( ca 20.00 )och därefter ska vi till lägenheten för att fortsätta på den.
sovrum 1 och sovrum 2 är klara för tapetsering. dock ska vi måla om garderobsdörrarna (10st) typ 5 ggr till eftersom det fortfarande inte ser bra ut. hard knock life. hallen är också klar för tapetsering snart. ska bara måla lite fler lister och dörrkarmar. var och beställde skjutdörrarna till hallen, 4500kr fattigare, 3-4 veckor leveranstid. KUL. började så smått att sätta ihop det nya köket igår, härligt härligt. dock att både väggar och golv är helt snea och vinda (?) så det blir svårt att få det rakt. gammalt jävla hus. jaaa, så idag blir det tapetsering i vårt sovrum, så vi kan flytta in alla saker där inne så länge...
jag kan inte säga annat än att jag lever i en bubbla där allt faktiskt, tro det eller ej, går åt rätt håll. sakta med säkert.. hoppas hoppas hoppas att det mesta är klart när vi flyttar in.. jag tror inte att någon förstår hur det ser ut där nu. ska ta lite fler foton ikväll och lägga upp..
nu ska jag till jobbet igen. to be continued..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback