glamour



har jobbat på som bara den idag på jobbet.
snacka om fullt upp och dessutom hade jag 'turen' att bara
ha tjocka hår idag.. LOVELY, not.
 för allt tar en evighet.
 men iaf. fina blev dom, nöjda likaså.
som vanligt. så try me. ni blir inte missnöjda.
sen kom patte vid åtta så klippte jag honom
 och fixade hans skägg.
 han måste ju också vara fin till dopet.
 sen gick vi till lägenheten för att kolla
 hur morgonens spackling blev.
 såg bra ut. så vi slipade allt vi hade spacklat.
nu är det klart för tapetsering i hallen också.
såvida pappa inte har några invändningar :)



jaa, man kan faktiskt jobba i lägenheten
med high heels och paljett-tischa

haha.. lite komsikt.
i normala fall har jag ju mina fina arbetskläder (söndermålade trasor)
men idag orkade jag inte gå hem och byta om efter jobbet...
men vem fan har sagt att man måste se ut som en junkie när man slipar?
nä.. lite glamour i livet skadar ju inte.. och inte damm heller för den delen.

morgondagen ser ut som så att jag ska ha morgonmöte vid åtta.
därefter följer en arbetsdag till kl sex.
sen ska jag packa kläder........ ja det ska jag...



måste gratta min fina vän Alex som fyller år idag också!!!
så GRATTIS alexandra :)

ha deeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback