helllooo you



jobbat mellan 8-18 idag. fullt upp.. haha noooot!!!!
 idag är första dagen på evigheter (!!!!!) som jag har
 haft det ganska lugnt på jobbet. välbehövligt.
 jag har ju flera lager att ta hand om.
extensions och öronhåltagning är ju mina områden.
 där är det jag som härskar minsann..
haha men det gäller ju också att inventera och kolla lager då..
och det var nog ett par år sedan det hände så det var skönt att göra lite sånt idag.
 hade även utvecklingssamtal med min chef idag som gick mycket bra :)
det ni!!!! i vår kommer det hända grejjer..jojomän..

efter jobbet stack jag till lägenheten.
har skrapat bort all målarfärg som hamnat på fönsterglaset.
 blev kanoners.
sen kom john o jonna o lille lowe såklart. mysigt. han är så fantastisk!!!!!
sen hjälptes pappa och jag åt i köket.
 nu är taksocklarna på plats och även överskåpens luckor.
 den blå plasten får bli det sista vi tar bort sen, så vi inte skadar köket i onödan.
kaklet som vi valt kunde inte levereras förrän efter jul... KUL..
 så imorgon åker patte o jag till alla de olika ställerna iiiiiiiiiiigen
 för att kika på kakel för typ femte gången.
vill ju få hem det snarast... det gör ju hela köket typ.




min brorson kom och hälsade på. finaste bebisen :)



nu är luckorna ditsatta på högskåpen, mikron på plats och även de vita socklarna..
den blå plasten kommer givetvis tas bort när köket är klart.




så här snygga dörrar var det innan. bruna och sletna.



såhär ser de nya dörrarna ut som jag köpt. skillnad va? :)



de rostfria socklarna. de ska vara längs med golvet..
 och de passar tyvärr inte riktigt så vi ska hitta någon smart lösning till det senare.


imorgon börjar jag alltså 11 och jobbar till 20. lonely... igen...
 TILDA krya på dig.. det är aaaaaaastråkigt på jobbet.


solong


Kommentarer
Postat av: Tilda

TACK=) jag är helt klart på bättringsvägen! lägenheten is looking good nu alltså! ser fram emot att se den;)

2009-11-13 @ 15:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback