KUL info



nu kommer ett sånt där riktigt rooooligt inlägg igen.
vad ni än gör, så vaccinera er inte!!!!
idag så säger de att den värsta smittohärden är förbi
och att ta en spruta mot en sjukdom och sen istället bli sjuk av sprutan..
neeeeeej jag ångrar att jag tog den.
jag hade alltså rätt från början, som vanligt!!!

jag har värk i armen som strålar ut i axel och rygg,
kan inte lyfta armen en millimeter, kan bara använda den i sidled.
febern har blivit högre och jag har fortfarande värk i hela kroppen.
så jävla dålig tajming och jag är sjukt arg på mig själv för att jag tog sprutan.

SÅ OM NI INTE REDAN TAGIT DEN- TA DEN INTE!!!!!!!
det är mitt råd...

har för övrigt sovit bort hela denna dagen.
mår bara ännu sämre när jag tänker på hur det ser ut överallt.
usch och fy. jag längtar till januari.

och så saknar jag samba också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback