leverans!



åkte upp till BBM för att se om kaklet kommit.
 och det hade det!
så nu är pappa och farfar i full gång med kakling i köket.
5 kvm stavmosaik är snart på plats...
själv är jag på jobbet och har kunder.
sen ska jag bara hem och byta om för att sedan gå till lägenheten igen
 och inspektera hur långt de kommit.
under morgonen idag så blev även vardagsrummet tapetserat.
 bara fondväggen där inne kvar nu :) det går framåt :)
sen ska jag väl ta att understryka att jag inte ska bli målare i framtiden.
 det räcker med att måla lister och måla i folks hår.
att måla plank på vertikalt håll är alltså inget för mig. inte för patrik heller för den delen..
 haha han gjorde det först.. jag klagade att det inte såg bra ut,
 jag var sjukt kaxig att jag skulle göra det bättre,
men ehhummm jag tar tillbaka det.
vi är ungefär lika dåliga.
sen är man ju perfektionist också.
så pappa, det är din tur att måla nu :) hihi...
 se om det går bättre då.

ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback