sängen



ligger i sängen som jag gjort nu i 12 timmar...är helt färdig!
 fick ju sluta packa flyttlådor igårkväll för att jag var så yr.
 somnade efter mkt om och men och vaknade vid halv fyra.
 ont i hela kroppen.
armen där dom tog sprutan kan jag inte ens snudda vid
och jag kan inte lyfta den.
 av någon konstig anledning så har jag
 träningsvärk i hela kroppen (har inte tränat på flera månader)
och så har jag ont i ljumskarna.
lite feber på det och jag är hemma idag. '
mamma har lovat att komma in när hon slutat jobba vid tre
 för att packa flyttlådor.
patrik är borta mellan 12 och 21 idag så vår
 packning kommer stå stilla.
nu hoppas jag att det inte blir värre
och att patrik håller sig frisk...
han är dock lite dåsig och har ont i hela kroppen han också,
men ingen feber.

vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback