söndag




usch i natt har jag knappt sovit någonting.
 samba har varit sjuk.
 jag hade precis släckt lampan igårkväll då hon spydde i sängen.
 hon skakade och hade massor med fragma.
 ögonen på henne rann och man riktigt såg hur dåligt hon mådde.
well. försökte somna om efter att jag gjort i ordning efter den spyan.
 lagom tills jag precis slocknat så ville hon ut...
ut går vi och hon gör både det ena och den andra där ute.
kändes som vi var ute i en evighet.
sen var jag vaken med henne och hon spydde totalt 6 ggr till
varav en spya till som var i sängen. stackarn :(
 och ännu mer synd om min mamma som fick äran att tvätta.

pappa och jag började jobba i lägenheten vid åtta idag.
var där till halv elva, sen hem för att duscha och göra sig i ordning till dopet.
dopet var supermysigt.
härligt när alla är samlade.
lowe var underbar och somnade när jag bar honom :)
bilder kommer när jag fått dom.

efter dopet bar det åter igen tillbaka till lägenheten.
vi har fått en hel del gjort idag också. jag låter bilderna berätta.




i lilla hallen är skolådorna och överhyllan på plats.
just nu så saknas taklampa och skjutdörrarna.




tvn är på plats i sovrummet.
beautiful.



köket står stilla och även alla verktyg.
kaos :)
pappa ska dock vara i köket imorgon och börja
foga kanter osv och sätta upp fläkten.




garderobsstommen är numera fast i väggen.
pappa har fixat det elektriska som krånglade till det för oss lite.
vi har satt dit inredningen i garderoberna och hängt dit
luckorna och satt på handtag.
imorgon kan jag alltså börja packa in mina kläder :)



avslutar med att visa en vy från arbetsrummet.
skrivbord och överhyllan är på plats.
här inne så är det bara skåpsluckorna till gemla garderobsstommen som fattas
och en taklampa.

visst börjar det så smått likna ett hem?

nu ikväll har jag tänkt packa lite kläder... ser verkligen fram emot det...

imorgon blir det en snabbis till ikea för att byta de saker till köket
som var fel och för att köpa några lampor och nya tallrikar till köket.
 de andra duger inte nu när vi får fem stjärnigt hem i övrigt ;)
sen blir det att städa lite för vid fyra halv fem så ska vi åka
 och hämta den nya soffan, soffbordet och sängkappan.

bye



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint det börjar bli! Vad duktiga ni är. Måste komma och titta någon dag ju :)

pusss puss söta sill dill

2009-11-23 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback