uppdatering :)



hej på er!


jobbade på salongen till halv åtta och sedan gick mamma o jag
 till lägenheten för att göra min sänggavel.
såg även att hela kakelväggen är på plats!
 imorgon ska det fogas. sen ska det ju dit fläkt osv i slutet av veckan.
blir ju göööööööööööööörbra!!!!
sänggaveln var det lite mickel med men resultatet blev kanon.
kanske inte sådär super-jätte-duper-smart av mig att ta vitt tyg.
 kommer bli smutsigt typ efter en vecka.
 men det är ju så enkelt att klä om sen så skitsamma :)




klippte halva skaran Ederfors idag och halva skaran Holmgren
 så min favorit Lowe var på plats för att köra lite bil ;)
om ett par år kommer han förhoppningsvis älska bilen :)




gahhhhh så söt!!!!



färdigkaklat :)
dock ej fogat och tvättat än



sänggaveln kommer till världen :)



och såhär ser den alltså ut på plats.
det där 'snygga' överkastet ligger bara där nu för att skydda sängmadrassen.
hoppas ni uppmärksammat den snyggaste tapeten ever i bakgrunden ;)

nu har en pluggande patrik gått från sittande ställning till liggande.
trött och helt förstörd efter en hel dag med plugg.
jag är inte avundsjuk.
 så nu blir det sängen även för min del.
 vi ska se en film innan vi somnar.
imorgon så jobbar jag heldag på salongen
 och sedan ska jag så smått börja packa kläder och andra prylar.

see you


Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg

Hej....

Snygg tapet du har bakom sängen. Får man fråga vad det är för märke. Jag är nämligen på jakt efter en fondtapet till gästrummet.



Mvh Linda

2011-05-17 @ 12:23:05
URL: http://bimboblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback