onsdag



denna dag har varit den segaste på mkt mkt länge... är otroligt trött. kan bero på sömnbrist och förkylning.
lägenheten blev såld idag, jag är väldigt nöjd med resultatet! även kul att det blir en kund och även gammal klasskompis som köpt den! ska skriva papper på fredag. SKÖNT! ska vara utflyttad den 1 dec bestämde vi. så jag får alltså bara en månad med dubbelhyra. och den månaden är ju välbehövlig med tanke på allt som ska hinnas med i den nya... om 2 veckor har vi den nya lägenheten. ska fota och lägga upp bilder på den då så man ser före och efter. jag är säker på att resultatet kommer bli grymt! min smak och min fars kunnighet = GRYMT BRA!!!! haha...

sitter och är lite down för jag inte kan komma upp på johanna o annas inflyttningsfest i göteborg. satan i gatan.

nähe, nu är badkaret uppfyllt, bäst att passa på nu sålänge man har badkar... ska läsa en stund sen kommer mannen och samba hem och då blir det tacos.

imorgon har jag äntligen fått en ny tid till läkaren.. hoppas nu bara att det inte är så allvarligt och att jag kan bli botad... pallar verkligen inte med det här längre!

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback