tro det eller ej

men jag blir inte frisk... idag har jag haft sådan värk i hela kroppen. kan inte böja nacken längre... har precis kommit upp ur ett varmt bad.. det gjorde gott för stunden. jag gick till o med hem från jobbet idag, det har aldrig tidigare hänt. men så är det. skönt på ett vis att det kommer nu. sen har jag inte tid.
om exakt en vecka får vi lägenheten. ska bli så kul. har varit på bankmöte idag igen och nu tror jag att alla tapeter är bestämda.
nu är huvudet så tungt som bly så nu ska jag släcka lampan och försöka sova. patrik sitter nog uppe några timmar till. stackarn... bara plugg plugg plugg hela tiden.

så... sov gott

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig Jillan, miss U

2009-10-22 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback