wolla wolla wollaa...



look who's here...
imorgon och på fredag är det som sagt visning på min lägenhet.
ska bli spännande att följa!
annars är det inte mkt som händer. jobbar som ett sär.
denna helgen åker jag till köpenhamn på jobb, nästa helg jobbar jag på salongen, helgen därpå blire göteborg, helgen efter det blire jobb i växjö och helgen efter det blir det jobb i madrid, helgen efter det är det jobb i växjö och helgen därpå blire min första lediga helg på länge och då blir det jobb i den nya lägenheten!
såå yes.. IM BUSY!!!!
kyl/frys och diskmaskin är hemhämtade till den nya lägenheten, den nya sängen är faktiskt redan på plats i den nya lägenheten (hade ingen annanstans att ställa den) annars står det stilla på den fronten till den 2 nov då vi får nycklarna. sen blire ett par hektiska veckor innan det blir inflyttningsklart. ska bli så sjukt kul!!!
så denna höst/vinter så kommer man inte se mycket av mig ute. får väl ta igen mig ordentligt i vår och festa desto mer då :)
ha de gott folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback