BIG SMILE!




Jag tror nog att vi kommer lösa allt så att Samba får stanna kvar hos oss, vilket känns skönt :) Hon betyder mycket det lilla fröet, skulle aldrig kunna lämna bort henne! Mina föräldrar kommer ställa upp och passa henne de dagar vi har fullt upp. I övrigt så kommer hon bli lämnad hemma allt oftare, i flera timmar dessutom. Har även haft kontakt med en tjej som passar hundar här i stan. Det ska nog gå bra :)

Klockan ringde vid 6.30 idag. Upp och göra sig i ordning. Skjutsa Patrik till skolan och Samba till Skönborg, sedan hem och slänga sig på cykeln för att hinna till jobbet i tid.  Jobbar till kl 20 idag.

Något mer man har att vara glad över är att denna månaden (första månaden som hyrstol) har gått ruskigt bra och jag känner mig mer än nöjd över mitt val. Jag slängde även iväg en jobbansökan åt Patrik i veckan och han fick komma på intervju och har dessutom redan fått veta att han fått jobbet. Wihoo! Dock har han ju inte många minuter över i veckorna men någon dag här och var så kommer han arbeta iaf. Förhoppningsvis lite mer i sommar.

Snart kommer lite dagens outfitbilder upp.
Håll utkik!





Kommentarer
Postat av: Sofia

vad är det som har hänt som har gjort att samba inte kan vara hos din mormor och morfar längre? :(

2010-04-29 @ 13:38:31
Postat av: Lina

Men gud va kul att det löser sig, annars kan samba komma o hålla enzo sällskap. Kul med jobbet, både ditt o patriks.......

2010-04-29 @ 13:38:31
URL: http://envisaelwira.blogg.se/
Postat av: Jill

Samba kommer fortfarande vara hos mormor och morfar ibland, dock inte lika ofta. De har blivit gamla och skruttiga så de orkar inte på samma vis längre.

2010-04-30 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback