BUSY


Det regnar ute och jag tycker att det är suuupermysigt faktiskt. Vi har storstädat hela morgonen och sedan spelat spel. Mannen min är iväg på träning nu och jag ska passa på att lägga upp lite kläder till försäljning på tradera. Rensade ju ur garderoberna :)
Ska snart sätta mig ner i ett par timmar med lite papper, bokföring etc. Lagom kul. Men allra först ska jag hänga upp tvätt och plocka ur diskmaskinen...

Idag är enda lediga dagen på 14 dagar och då måste sånt där tråååkigt göras. Skit också.

Men jag har ju något kul att se framemot. Flyger ju till Berlin nästa helg ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill du lägga upp en länk till din traderasida sen så man kan fynda? :)

2010-04-18 @ 18:09:45
Postat av: Cassandra

Hej. Jag saknar ditt bloggande, hoppas att det kommer igång lite mer snart. Lycka till med företaget! kram

2010-04-19 @ 09:48:00
Postat av: !

jill, du måste bligga oftare. din blogg är en av din bästa jag läser!=)

2010-04-19 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback