EXPEDITION BALKONG




Såhär ser balkongen ut nu. Riktigt tragisk i min mening. Den äckliga mattan ska slängas ut så fort jag målat klart och ska därefter ersättas med trätrall. Väggarna ska målas vita, likasån fönstersnickerierna.


Närbild som påvisar hur slitet det faktiskt är. Äntligen ska det bli ett minne blott! :)



Nu har jag målat klart allt i trä. Även fönsterplåten är målad (dock ej på bild). Ganska stor skillnad va? :)


Ja ni, här ser ni vad jag pysslat med de senaste 2 timmarna. Patrik åkte strax efter nio idag och då passade jag på att åka till K-rauta för att köpa slippapper, penslar och färg. Har slipat allt och rentorkat det, maskerat fönsterna och sedan målat allt vitt. Det tog sin lilla tid. Ska äta lite lunch nu och sedan ska jag måla lite till. Får se hur mycket jag orkar idag :) Patrik lär ju bli överraskad när han kommer hem iaf. Han har en ganska händig tjej :) Kanske kanske kanske blir allt klart i helgen... man kan ju hålla tummarna!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback