MOVIES




Påskhelgen har det ju varit mycket ledigt så vi har hunnit avverka ett gäng bra filmer. I fredags såg vi nya Wallander filmen, Vålnaden. Det är lätt den bästa Wallanderfilmen som jag har sett. Spännande från första stund.

Lite efter alla andra så såg vi 2012 häromdagen och jag måste säga att den var bra. Jag gillar absolut inte science fiction egentligen, men denna var sevärd. Även om filmen var lång, vilket jag också avskyr (har liksom inte tid att se på en 3 timmar lång film) så var den underhållande hela vägen. Man tröttnade inte :)

Igår såg vi Pelham 123 med bla Denzel Washington. Grymt bra. Ruuuuskigt bra! SE DEN! Lite tips såhär i ett regnigt Växjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback