SUPER-BREAKFAST



Jag gick upp vid åtta idag, storstädade hela lägenheten. Nu är det bara fönsterputsning kvar och det får faktiskt vänta någon vecka till.
Efter städningen så gick jag till systemet, inhandlade lite gotte till ikväll, och sedan gick jag till Konsum för att lyxa till frukosten lite. Färska frallor och spanska supergoda jordgubbar. LYX. Blev dessutom riktigt svettig på den lilla biten. Känns som en sommardag här!

Vi sitter och kikar på Sommaren med Göran, för andra gången. Den har rullat under frullen. Den är såå jäkla bra. Skrattfest!! :) Patrik min lille sjukling får kolla klart själv eftersom jag ska gå in i min mansroll och måla balkongen ännu en gång. Hopppas att det inte tar 7 timmar idag...
Sedan blir det taggning för ikväll :)

Later skater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback