TACK SNÄLLA




 Idag har jag fått flera blomleveranser till jobbet. Känns väldigt roligt och lyxigt. Första buketten hade redan kommit till jobbet innan jag anlände, det var en vacker sammansättning från Jonna, John, Lowe, Shiela och Fam Ederfors. Andra buketten innehåller vita liljor och är från Fam Hjalmarsson. Sista buketten trillade in i eftermiddags från älskade mor och far. Tack tack alla!!! ♥

Tack alla som önskat mig lycka till idag!!! Det värmer verkligen och jag blir lika glad varje gång!
Det började ju lite snopet när första 2-timmarskunden blev tvungen att avboka men jag fick snabbt in 2 nya kunder på den tiden så det var bara att kuta till jobbet :) Har haft fullt upp hela dagen. Tiden har försvunnit, har inte ens hunnit med någon lunch. Så kan det vara ibland. Det är faktiskt en helt annan sak att jobba nu. Nu gör jag det för mig själv, och ingen annan. Man brinner mer för det och det bästa av allt är att jag har tid att ge varje kund lite extra av allt.
Nu ska jag njuta av 4 dagars ledighet (ledigt? haha.. här ska det renoveras balkong) innan allvaret drar igång igen på tisdag :)

Har btw unnat mig två saker idag. Visar er imorgon!

Stora KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: JENNSAN - mitt mode

fina buketter!

2010-04-01 @ 22:44:35
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lycka till med ditt företag :) hoppas pizzan var god häromdan ;)

2010-04-02 @ 12:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback