UNDERBARA SOL




Det var så lugnt idag på jobbet (avbokningar) och jag är dessutom inte helt hundra så jag gick faktiskt hem. Jobbar ju ändå ca 48 timmar denna veckan så passade på :) Bra fördel när man är egen. Skönt att kunna styra själv. Så bilden ovan är tagen för 2 sekunder sedan. Sitter och njuter på balkongen :) Svettas verkligen och det är ju bra när man är krasslig! Ska sitta här i nån minut till sedan ska jag till Mio möbler och titta på stolar till balkongen och hämta hem busan.

Därefter blir det tråkigt nog städning och iordningställande av lite papper/pärmar. Ev färga håret ska jag också göra. Eller så bara skiter jag i allt och går och lägger mig... 

Dagens träning fick bli inställd, eftersom läget är som det är. Har förresten köpt nya träningsdojjor, riiiiiktigt nice. Show you guys later.

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Underbar pläd! Var har du köpt den?

2010-04-17 @ 23:59:55
Postat av: Jill

den är från ikea :)

2010-04-18 @ 13:43:49
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback