WIND TROUGH MY HAIR




Idag kör jag igång.
Dock ringde en kollega till mig precis och sa att min första klipp&färg kund avbokat
eftersom hennes dotter var hemma från dagis.
BRAAAA start på första dagen.. not!
Men å andra sidan så skulle jag jobbat 11 timmar idag och dessutom utan lunch,
så nu blir det en mer normal arbetsdag.
Så något negativt för alltid med sig något positivt, om än lite tråkigt.

Jag är alltså fortfarande hemma,
och har fått en heldel gjort.
Städat, dammat osv.
Ringt revisorn som ska hjälpa mig att skattedeklarera (eftersom jag sålt en bostadsrätt)
och så har pappa varit här med en jobbarkompis och kikat på lägenheten.

Jobbar alltså till 19.30 idag,
och har ett träningspass (Step/Styrka) inbokat kl 19.30.
Hmmm.. Går det ihop sig??
Ska nog hinna om jag skyndar på min sista kund!
Ingenting är omöjligt...


Kommentarer
Postat av: Emma G

HÄRLIGT JILL att du är igång som egenföretagare:) Riktigt strongt gjort måste jag säga. Jag kommer ju nästa vecka och ser till så företaget håller sej på fötter;)Ha en riktigt härlig påsk! Kramar Emma

2010-04-01 @ 14:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback