ABSOLUTLY FANTASTIC








God Kväll!

Snart är det en ny arbetsvecka som tar sin start. Ska denna vecka börja jobba lite mer än föregående två. Vet dock inte om det är så bra eftersom jag känner att jag har en förkylning inom mig, på väg att blomma ut. Laddar med massor av frukt och hoppas att den försvinner.

Helgerna går ju galet fort, kan visserligen bero på att jag sov bort hela dagen igår. Som sagt, något som spökar i kroppen.

Idag började vi med en sovmorgon eftersom vi såg två filmer ganska sent igår. Jag var helt säker på att jag sett klart film nr 2 också men tydligen hade jag tackat för mig en stund innan slutet. Något jag inte alls minns själv, haha. Vi åt vår goda lyxiga frukost och sedan storstädades det och veckohandlades. En vanlig söndag med andra ord.

Samba håller på i detta nu att riva ut alla sina leksaker igen som vi lagt i ordning när vi städade. Helst ska de vara utspridda över hela lägenheten. Hon går och hämtar en efter en ur lådan...

Ska fortsätta se på höjdhoppsfinalen nu och mysa med godingen.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Jill :)

Jag undrar bara om du accepterar läsare på facebook? :)



jag frågade nämligen dig för jättelängesen men inte fått något svar ;)



Kram på dig!

2010-08-03 @ 15:14:25
Postat av: Jill

Heeej!

Jag undrade vem du var så jag har inte accepterat vänförfrågan än!!! men jag såg att vi hade några gemesamma vänner. ska accepta med en gång :)

2010-08-03 @ 19:43:58
Postat av: Cassandra

Har du försvunnit?

2010-08-08 @ 10:37:41
Postat av: Cassandra

Hej, vart har du tagit vägen? Jag saknar dig blogg!

2010-08-08 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback