ANCHOR




Kommer inom kort tatuera in ett ankare på min lilla kropp. Till dess (och efter..) bär jag detta halsbandet... Åhh.. Hittade sååå många finfina berlocker på AVI :) ... och jaa, jag vet att jag kommer få frågan så bäst jag svarar innan; jag har 4 olika motiv som SNART ska få pryda mig. Dock finns det ingen tid för mig att göra det nu. Ska vänta till januari.

GOD MORGON!
Är ni vakna? Jag har vart uppe sen 7. Men är inte piggare för det. Har drömt massa konstiga, roliga drömmar. Härligt när det är åt det hållet :)... Idag är det torsdag, 8 dagar kvar till julafton! Det jag längtar mest efter är när mökret vänder och det blir ljusare och ljusare ute. Nähe. Snacka bara bull. Nu ska jag gå till jobbet. Jobbar till 19.30. Tschüss!!!



Kommentarer
Postat av: Chain UF

Handtillverkade smycken: www.chainuf.blogg.se

2010-12-16 @ 09:44:24
URL: http://chainuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback