D-D-D-Dagens..





Shorts Zara, Skor Converse/Junkyard, Tischa Gina.
 
Såhär går jag klädd idag. Dock ska jag snart slänga på mig ett par jeans istället eftersom jag ska vandra till revisorn.
Mår fortfarande käässs, så måste förbi das work för att hämta hem lite ibbe.
Vi hörs senare :)
Haha och förresten, jag vet inte om ni trodde jag var seriös när jag skrev inlägget om vad mitt företag ska heta.. givetvis var jag väldigt ironisk och mitt företag kommer faktiskt heta något så tråkigt som Jill Holmgren.
Ni är för söta!!
Puss och kram  ♥


Kommentarer
Postat av: Hulda

Hej!

Var tvungen att kika in till dig, hittade dig via expressen. Gillar verkligen att du vågar vitt! Det är ju den snyggaste inredningsfärgen som finns! Tillsammans med grått, silver och svart! Toppensnyggt har du gjort det hemma! Och mysigt och hemtrevligt. Förstår inte alls hur en del tycker det är sjukhuskänsla över vita inredningar. Det är förresten inte mycket vitt på sjukhusen numera. Nej, kära du, hoppas du inte tar åt dig av vit-hatarna. De har det säkert skittrist hemma! Men inte du!

Hulda

2010-02-02 @ 15:13:36
URL: http://huldashemliv.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej!

Kan man köpa Zara kläder i Växjö eller vart köper du dina Zara kläder? Tack!

2010-02-03 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback