God morgon, God morgooooon!


Hallå eller...
Är ni vakna? :)
Jag har varit uppe i 10 minuter nu och känner mig helt lamslagen.
Jobbigt att börja tidigt denna veckan och så är jag bara ledig på söndag.
Så alla ni som tror att jag är hemma och glassar hela tiden, har väldigt fel. Jobbar minst 180 timmar i månaden som frisör, alltså mer än en heltid. Därför är det ganska lite tid över sen. Ska ju hinna med att träna (gärna 4 ggr i veckan) och göra alla andra sysslor här hemma. Tiden är knapp och jag kämpar emot den hela tiden.

Igår däckade vi framåt ett som först. Kunde aldrig slappna av. Dock att jag hittade 2 ibbetabletter som gjorde att jag sov som en stock! :) Underbart. Älskar verkligen vår säng...

Nu står Vakna med the Voice på i bakgrunden och självaste Pernilla Wahlgren är där och gästar. Hon ska tydligen vara med i Melodifestivalen. Kan ju bli spännande, haha.

Måste dra till jobbet nu.
Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Jonna

JAG älskar er säng :-P

2010-02-23 @ 11:59:27
Postat av: Jill

haha jag vet! Den är uuunderbar :) BRA KÖP!!!

2010-02-23 @ 12:55:38
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback