God morgon!



Vaknat flera gånger i natt av att jag kallsvettats och frusit på samma gång. Så ja, jag är sjuk igen! Kan inte tro att det är sant. Har känt mig lite risig och trött ett par dagar nu. Min kropp är inte gjord för detta land. Jag ska ju egentligen bo nere på någon grekisk ö och bara njuta av det glassiga livet. Well. Det är väl bara till att säga heejhejheeej till förkylningen och hoppas att man kan säga bye till den senare under dagen.

Har precis skjutsat iväg Patrik till skolan. Det har snöat ca 15 cm under natten och snöröjningen har inte varit igång än denna morgon vilket betyder kaos på vägarna. Det tar noramlt sett 7 min att köra till universitetet hemifrån, idag tog det 25 minuter. Totalt livsfarligt att ge sig ut nu.

Nu blir det till att fixa massor med saker, har en hel lista att gå igenom, och i em blir det möte med revisorn. Annars har jag inga planer denna tisdag så jag ska kurera mig ordentligt och hoppas att jag är frisk nog till att jobba imorgon.

Hörs senare friends!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback