God morgoooon!



Hallen som står i blom denna gång :)

Hallå på er!
Onsdag idag, vilket innebär att halva arbetsveckan snart har passerat. Vi kommer närmare helgen för varje stund som går. Underbart! :) Jag är ledig den kommande helgen och har massor av roligheter inplanerat.
På fredag ska vi ut och äta med 2 andra par. Mina fina vänner Emma och Emma och deras respektive. Vi ska ut och äta :)
På lördagen kommer John och Jonna, och givetvis lille Lowe hit för lite god mat och mys.
Mycket att se framemot med andra ord :)
Dessutom är jag ledig på måndag, och då har jag tänkt att ringa alla samtal och fixa en massa inför företagandet.
KUL! :)

Nu ska jag dock bege mig ut i det mindre roliga vädret för att ta mig till jobbet. Inte alls sugen på dessa 10 minuter ute i det kalla. Men det är bara att bita ihop...

Ha en fin onsdag söta.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback