GOOD MORNING FOLKS


Åh min enda lediga dag på 14 dagar är här. Sovit till elva och legat och myst bland duntäckerna nu ett slag. Finns det något bättre?
Nu är vi i full gång med städningen här hemma. Det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Man mår så dåligt när det ser ut såhär... Tanken var att jag sedan skulle gå och hämta Samba som sovit hos mormor i natt men mormor har åkt på vinterkräksjukan så jag tror nog att jag lämnar kvar Samba där för annars kommer jag ju garanterat att åka på samma skit igen.
Istället blir det att ta sig neråt stan för att fixa nybakade frallor till frukost och sedan blir det en massa annat fixande och donande. Har verkligen fullt upp.

Igårkväll vart det mysigt hos Anna. Vi var ett gäng tjejer som sammanstrålade :) Kanske kan komma upp en och annan bild framöver.

Ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men det kommer snart bli bättre! Lovar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback