Min favorit ♥






Patrik har pluggat precis heeeeeela dagen. Jag sitter här och tjatar på att "nu måååste du väl ändå vara klar" men icke.. Stackars liten. Ja, stackars mig alltså ;-) Jag vill ju hinna säga några ord till han idag.. haha vi har knappt pratat med varandra idag :) Riktig plugghäst!
Haha, dock kom han ut från sitt arbetsrum för någon timme sen och dansade lite för mig! Myyyycket underhållande! Synd att jag inte lyckades fånga det på bättre bilder... Haha.. Du gjorde min dag älskling!  ♥



Kommentarer
Postat av: p

haha så sött, F kan också få för sig att spontandansa och det är nog det roligaste man kan få se;)

2010-02-08 @ 09:40:50
URL: http://ihpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback