Hej underbara!




Min pojkvän leker med bollen. Tungan rätt i mun ;-)


God kväll på er Gott folk!
Nu är jag hemkommen efter en dag på jobbet. Har verkligen haft upp över öronen att göra. Härligt!
Vad kul med så många kommentarer! Me like! :) Keep up the good work!

Jag är superduper trött. Ska invänta Putte som snart kommer hem från träningen innan det är dags för sängen. Tycker så synd om Patrik.. Han åker 13 (!!!!) mil nästan varje dag för att träna nu! Fy fasen. Det skulle jag aldrig göra... Tur att någon har disciplin på sig själv.

Nu ska jag skriva ihop receptet från igår, eftersom det var stor efterfrågan på de :)
Så vi hörs snart igen vänner!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha duktigt. Jag har gymmet 300 meter från dörren. Ändå är det sååååååå sjukt jobbigt att ta sig dit.. blä.. men när man väl är där så är det ganska skönt

2010-02-09 @ 21:44:19
Postat av: Sofia

varför tränar han så´långt borta ? :(

2010-02-10 @ 06:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback