Kläder denna onsdag



Tröja H&M, jeans Gina, skor Zara, smycken Lindex, Indiska och Tunisien.

Några som undrat var jag får tag på mina Zara kläder och skor. Eftersom Zara inte finns i Växjö så köper jag det när jag är på resande fot. Det mesta är köpt på Zara i Spanien och en del även i Köpenhamn. Eftersom Zara är spanskt så finns det massor av saker där som aldrig kommer in till Sverige :)  Jag reser ju i jobbet varannan månad ungefär, så får passa på då. Eller så åker jag på shoppingdagar till Göteborg/Malmö/Sthlm. Visste ni förresten att Zara kommer öppna webb-butik snart? Dock kommer de inte börja leverera till Sverige förrän om ett par år. Men den som väntar på ngt gott...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback