Morning Friends!



Klockan ringde vid 6 idag! Härligt :) Upp och tittade på Sverige-Slovakien, som tyvärr slutade illa för Sveriges del. Jag såg dock inte hela matchen eftersom jag gav mig ut på en löprunda trots mitt värkande knä och min onda hals. Jag står inte ut att inte träna. Så idag struntade jag i alla känningar och bara körde på! Så jäääääkla skönt! Kom hem lagom till sista perioden och bytte av Patrik som åkte till skolan.

Igår unnade jag mig lite shopping, så där bröt jag mitt lovord om att hålla mig borta från shoppingen i 2 månader. Hmm, men jag tar nya tag nu! :) Var bara tvungen...
Idag ökade ju kontot på med en härlig lön också och det kom väl till pass!

Nu blir det dusch och lite städning här hemma innan jag ska dra mig vidare mot jobbet. Idag jobbar jag till 20. Låååång dag med andra ord.
Vi hörs snart!
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback