Onsdag


God morgon på er!
Vad fort nätterna går alltså, helt sjukt. Men det är underbart skönt att det är så ljust ute iaf. Det är härligt och betydligt lättare att stiga upp. Jag ska kila iväg till jobbet nu, jobbar fulldag till kl 18. Sedan ska jag försöka ge mig på en träning, hoppas hoppas.
Patrik har just fått veta att han har ledigt en helg i mars, så då ska vi åka iväg. Tyvärr är det min jobbhelg, men kanske kanske kanske kan jag byta bort den. Vi funderar antingen på att åka på Spa och bara njuta en hel helg, av varandra och av massage, bubbelpool osv.. eller blir det en helg i Malmö/Köpenhamn där shopping väntar. Eller så kombinerar vi allt! Vi får se vad det blir och först och främst ska jag kolla om jag kan vara ledig...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback