Översvämning...


I min gamla lägenhet så hade jag översvämning i badrummet ganska ofta och det berodde på de gamla rören som inte var bytta på över 50 år.
Gillade faktikst tanken att slippa översvämningar när vi flyttat. Men idag påvisades det att det mycket väl kunde svämma över även i detta badrum. Något störande.

Jag har tvättat hela dagen, så tvättmaskinen har gått på högvarv. Inget ovanligt, vi tvättar mycket i vår lilla familj. Patrik tränar ju nästan alltid 2 ggr dagligen så det blir en hel del med svettiga träningskläder.
Well. Satte igång den sista maskinen tvätt och gick och la mig för att vila innan vi skulle åka och handla. Går upp efter ett tag, ska kissa och går alltså in i badrummet och sätter foten i ca 5 cm vatten. Tjoho. PLASK.
Fuck fuck fuck.
Ringer till vaktmästaren, men han har väl tagit lördagsledigt för svarar gör han då inte... Ringer självklart pappa, som nu är på ingång. Han kan ju det där med tvättmaskiner. Så snart får jag veta vad som är felet.

Har precis skyfflat över allt vatten nu... Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: martina

det där med översvämingar har jag med erfarenhet av, alltid lika tråkigt när det sker.. o speciellt på kvällen när ingen hjälp kan fås :(

tur att föräldrar finns :D

2010-02-20 @ 19:37:43
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback