Suuunday!




En riktig sovmorgon är det bästa Samba vet... Hon älskar att ligga i sängen och morgonbusa!

Jag vet inte hur länge sedan jag såg solen. Det måste vara flera, flera veckor sedan. Inte konstigt att man saknar den. Sol är det bästa jag vet och på sommarmånaderna utnyttjar jag solen till max. Finns det något härligare än sol?
Ja som ni kanske förstår av de bittra raderna ovan så har det alltså snöat ännu mer. Det är mängder med snö ute. Jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv. Här nere i södra Sverige så är det väldigt sällan vi ens får snö under vinterhalvåret. Gissar om jag gillar det?

Vi tog sovmorgon idag. Jag drömde om Thailand. Måste åka dit snart alltså. Inom ett år iaf. Måste, måste, måste. Ska visa er bilder från när jag var där...

Idag ställdes lite av planerna in och det känns ganska skönt. Patrik blir tvungen att plugga hela dagen och jag ska fixa en massa annat. Förhoppningsvis kommer Pappa också hit och reparerar tvättmaskinen. Ja det visade sig att den gått sönder och det var därför allt vatten var på golvet istället för i maskinen. TUR säger jag att pappa kan allt! Otroligt tacksamt.

Nu ska jag skramla ihop lite Thaibilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback