Bärdrömmar



God morgon, God förmiddag, God middag på er alla!
Tog en härlig sovmorgon till nio idag och sedan gick jag och Samba på prommenix. Vilket härligt väder vi har i Växjö idag! Underbart! Det är knappt en minusgrad och strålande sol. Blåsten som yrde runt snön igårkväll har äntligen lagt sig och det var riktigt skönt att ge sig ut på en morgonpromenad.
Meningen var därefter att äta frukost, men nån konstig form av städmani kom över mig istället. Så nu har de 70 kvm som vi bor på fått sig en omgång. Dammtorkat, dammsugit, torkat golven, putsat speglar, ja listan kan göras lång. Skönt när det doftar rent här hemma. Finns inget bättre.
Nu är eftermiddagen ledig.
Jag ska strax åka och köpa lite krukor och dekoration till fönstren som numera ekar tomt när julen är utstädad. Har ju inte haft ngt sådant innan eftersom vi flyttade in lagom till första advent. Ska även se mig om efter några fina snittblommor. Nu jag längtar jag efter tulpaner! Vita eller rosa, väldigt vackert.

Slänger upp ett inlägg om sänggaveln i eftermiddag också.

Ha en fortsatt fin måndag, på återseende!
Kram!  ♥


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åå vad kul att middagen vart lyckad! Enkelt och smarrigt precis som man vill :-)

Riktigt effektiv har du varit också inte illa för en Måndag :-)

Ha en bra!

Kramar

2010-01-11 @ 15:05:15
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback