Blue breakfast



Jag vet att klockan är fyra men det är först nu som jag fått i mig frukost. Börjar så smått känna mig sjuk och hängig. Huvudvärk och väldigt frusen. Patrik har just gett mig Ipren eftersom jag ligger nerbäddad i sängen. Något som jag allt som oftast äter till frukost är blåbär. Jag blandar i det i gröt, fil eller yoghurt. Det är supergott och dessutom väldigt nyttigt. Blåbär är det nyttigaste bäret som finns. Det är bra för synen, stärker kroppspulsådern, förhindrar demens och är bra för magen.

Jag har iaf tagit foton i köket idag och varit på Stadium. Dock blev det ingen jacka och inget annat heller för den delen.
Nu ska jag vila en liten stund innan det är dags för att göra sig i ordning för kvällen. Hoppas att jag vaknar och känner mig bättre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback