En av julklapparna


Jag har varit vaken sedan 2 timmar. Har sovit ganska dåligt. Mår illa och känner mig eländig i magen. Ska snart göra i ordning lite fruppe till Patrik och sen ska jag bara vila idag. Skönt.

Tänkte visa er en av julklapparna jag fick 2009. Det är en handdammsugare x2. Super bra! Ofta är det ju så att det blir lite smulor här och var när man äter, eller att det ligger fullt av suddigumrester efter Patrik i arbetsrummet. Något som verkligen är irriterane nu är ju att man drar med sig så mkt smuts in, om man så bara har varit ute med hunden. Det är ju sand i massor, stenar i massor och en hel del snö man plockar med sig in i hallen. Sådär bra med vårt ekgolv. Men underbart nu när man har den där dammsugaren. Istället för att dra fram den "stora" (vanliga) dammsugaren så tar man bara den rackaren och så ser det rent och fint ut i ett naffs igen! Bra va? :) Sen att den faktiskt är riktigt snygg är ju bara bonus!





Så här har ni henne, världens bästa hjälpreda! :) Tack mam och pap!


Kommentarer
Postat av: lina

Patriks brors sambo är det som läser och jag blir så glad att läsa att ni har det så bra och att Patrik har det så bra. Ni har tur som har varandra.

Ha det gott o hälsa honom från Lina o Elvira o hundkräker Enzo me!

2010-01-05 @ 10:00:08
URL: http://envisaelwira.blogg.se/
Postat av: Erica

Smidig!! Hoppas du känner dig bättre med illamåendet och magen idag.



Ha en bra dag!

Kram Erica

2010-01-05 @ 10:36:01
URL: http://www.misspiffy.blogspot.com
Postat av: Jill

Lina: Så kul att du hittat hit! :) Nu har jag vart inne på din blogg och kikat lite, så nu vet man ju hur svärmor ser ut ;) haha

Han hälsar tillbaka! Ha de så bra!



Erica: Tack snälla. Det är mkt bättre idag även om matlusten inte infunnit sig än!

Ha de bra du också :) kram!

2010-01-05 @ 14:10:03
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback